E-mail
Hasło
nie pamiętam hasła
0
Koszyk jest pusty

Ergonomia, elegancja, energia. Efekt Meble.

Nasza firma uhonorowana zostałaZłotym Herbem Powiatu Głogowskiegoza całokształt działań na rzecz rozwoju Powiatu Głogowskiego
Koszty dostawy
Dostawa zamówionego towaru odbywa się za pośrednictwem: firmy kurierskiej, własnym transportem albo transportem producenta lub dystrybutora (importera).

Dostawa foteli i krzeseł, których producentem jest: PROFIM, BEJOT, GROSPOL, SITPLUS, MARBET, LKLEIBER dostarczana jest w formule "DOSTAWA GRATIS". Pozostałe towary dostarczane są według opisu poniżej.

Pozostałe przesyłki, w tym przesyłki o wymiarach niestandardowych
W przypadku zamówienia produktów, których koszt dostawy nie podlega automatycznemu wyliczeniu w czasie procedury składania zamówienia, nasz zespół ustali i niezwłocznie prześle w odpowiedzi na Państwa zamówienie informację o kosztach dostawy.
Dostarczenie towaru realizowane jest własnym transportem, firmą kurierską albo transportem producenta lub dystrybutora (importera), w zależności od miejsca dostawy i rodzaju produktów. Realizujemy zamówienia na terenie Polski, a po indywidualnym uzgodnieniu również poza granicami kraju.
Kurierzy doręczają przesyłki w godzinach świadczenia przez nich usług, zależnie od miejsca dostawy i gabarytów przesyłki. Dostawa kurierska nie gwarantuje wniesienia produktu.
Fotele obrotowe dostarczane są w formie częściowo zdemontowanej, do samodzielnego montażu. Samodzielny montaż polega między innymi na złączeniu amortyzatora z krzyżakiem oraz nałożeniu na niego siedziska.
Zasady odbioru towarów:
  1. Przed dokonaniem odbioru przesyłki kupujący zobowiązany jest dokonać dokładnych oględzin stanu zewnętrznego opakowania w tym zwłaszcza: sprawdzić czy opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń mogących świadczyć o naruszeniu stanu towaru wewnątrz opakowania, czy nie naruszono integralności opakowania w sposób wskazujący na możliwość jego otwarcia przed doręczeniem (w szczególności kupujący zobowiązany jest zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na opakowanie).
  2. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub naruszenia jego integralności w sposób wskazujący na możliwość jego otwarcia przed doręczeniem (zwłaszcza gdy plomby lub taśmy są zerwane), należy przed odebraniem przesyłki sporządzić protokół szkody wspólnie z osobą doręczającą przesyłkę, opisujący dokładnie uszkodzenia lub naruszenia integralności opakowania, a także wykonać w miarę możliwości zdjęcia obrazujące poszczególne uszkodzenia lub naruszenia integralności opakowania (w tym zerwania taśm lub plomb).
  3. Po wykonaniu obowiązków określonych powyżej, kupujący może dokonać odbioru przesyłki, jednak zobowiązany jest w każdym przypadku do otwarcia opakowania oraz sprawdzenia kompletności i stanu dostarczanego mu towaru w obecności osoby doręczającej przesyłkę.
  4. W przypadku ujawnienia, że towar znajdujący się wewnątrz opakowania zawiera braki ilościowe lub uszkodzenia, kupujący zobowiązany jest spisać z udziałem osoby doręczającej przesyłkę protokół szkody, opisujący dokładnie uszkodzenia towaru lub jego braki ilościowe, a także wykonać – w miarę możliwości – zdjęcia obrazujące uszkodzenia.
  5. W przypadku wystąpienia uszkodzeń lub braków ilościowych towaru, na podstawie sporządzonego protokołu szkody, kupujący:
    1. niebędący konsumentem, na którego ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru przechodzi z chwilą wydania przesyłki w celu jej dostarczenia kupującemu – powiadamia o uszkodzeniu lub brakach towaru podmiot który dostarczał przesyłkę, zgodnie z zasadami reklamowania usług u takiego podmiotu;
    2. będący konsumentem, na którego ryzyko przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy przechodzi z chwilą odbioru towaru - powiadamia o uszkodzeniu lub brakach towaru sprzedawcę niezwłocznie, nie później niż w ciągu 48 godzin od daty sporządzenia protokołu szkody z udziałem podmiotu doręczającego przesyłkę. Obowiązek wymieniony w zdaniu poprzedzającym nie dotyczy sytuacji, gdy sprzedawca nie miał wpływu na wybór przez kupującego podmiotu dostarczającego przesyłkę (gdy kupujący samodzielnie zorganizował dostawę towaru lub wskazał wyłącznie jeden podmiot mający dostarczyć towar) – w takim wypadku kupujący dokonuje powiadomienia o uszkodzeniu lub brakach towaru zgodnie z regułami obowiązującymi kupującego niebędącego konsumentem (patrz: lit. a) powyżej).
  1. W przypadku gdy z okoliczności faktycznych i treści protokołu szkody wynikać będzie, że stan integralności opakowania (w tym zwłaszcza taśm i plomb) nie został naruszony, zaś w przesyłce występują braki ilościowe towarów, które wskazują w sposób oczywisty, że braki te spowodowane są działaniem lub zaniechaniem sprzedawcy, kupujący, zobowiązany jest dokonać zgłoszenia takich braków sprzedawcy niezwłocznie po sporządzeniu protokołu szkody z udziałem podmiotu doręczającego przesyłkę.
  2. Rozpoznawanie zgłoszeń co do nieprawidłowego wykonania usługi dostawy towaru, za którą zgodnie regułami powyższymi odpowiada sprzedawca, następuje niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku postępowania kupujący informowany jest za pośrednictwem poczty elektronicznej, a w przypadku gdyby nie było to możliwe – pisemnie.
  3. Rozpoznawanie zgłoszeń co do nieprawidłowego wykonania usługi dostawy towaru, za które zgodnie z regułami powyższymi odpowiada podmiot trzeci wykonujący zawodowo usługi przewozowe w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz.U. z 2015 r., poz. 915) lub usługi pocztowe w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 1113), następuje stosownie do postanowień umowy przewozu lub umowy świadczenia usługi pocztowej, przepisów wspomnianych ustaw oraz regulaminów podmiotów świadczących te usługi.

 

 
Dlaczego warto wybrać nas
Jakość
  • uznani producenci
  • certyfikowane produkty
  • profesjonalny zespół pracowników
Gwarancja bezpieczeństwa
  • referencje Klientów → najlepszą rekomendacją bezpieczeństwa zakupów
  • prawo do zwrotu
  • certyfikat bezpieczeństwa SSL
Atrakcyjne ceny
  • ceny fabryczne
  • atrakcyjne promocje
  • ceny podlegające negocjacjom
Zapewniamy
  • fachowe doradztwo
  • bezpłatny transport
  • projekty i aranżacje

PROMOCJE

NOWOŚCI

Płatności obsługują
AKTUALNOŚCI

Biuro w ZGK w Jerzmanowej

2019-02-27
Zakład Gospodarki Komunalnej - meble biurowe
Przedstawiamy doskonałe wykorzystanie przestrzeni biurowej (biuro księgowości) w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Jerzmanowej. 2-osobowe stanowisko zaprojektowane w sposób bardzo ergonomiczny i funkcjonalny. Szafy biurowe zapewnią składowanie dużej ilości dokumentów, a półki o grubości 25 mm pozwolą na wieloletnie użytkowanie bez ich odkształcania. Połączenie grafitowych korpusów szaf, kontenerów z bielą frontów stwarza klimat czystości, żeby nie powiedzieć wręcz sterylnosci. Brakuje jedynie ergonomicznych foteli biurowych, które wkrótce zostana dostarczone i dopełnią całości wyposażenia....

Meble dla firmy DELFIN

2019-02-21
Wyposażenie głogowskiej firmy DELFIN
Właśnie zakończyła sie realizacja wyposażenia dla firmy DELFIN w Głogowie. Świetna kompozycja klasycznej kolorystyki mebli i śliczny kolor tapicerki na fotelach....

Pracownia Code for Green

2019-02-06
Meble szkolne
Ferie zimowe w połowie, uff... zdążyliśmy z montażem wyposażenia pracowni Code for Green w Szkole Podstawowej nr 3 w Polkowicach. Panele akustyczne na ścianie, a dla wygody i komfortu ucznia, pufy, "dobre krzesła", które są wyprofilowane i bardzo ergonomiczne, a ciekawym dopełnieniem wyposażenia jest ogromne okrągłe siedzisko z wyhaftowanym logo szkoły i regały otwarte.
Całość wyposażenia dostępna jest na stronie naszego sklepu. Zapraszamy do kontaktu w celu omówienia szczegółów te. 501-677-990.
 
...
  1 2 3 4  »

EFEKT Meble Biurowe i Szkolne

ul. Galileusza 18
67-200 Głogów

tel/fax +48 76 832 10 28
GSM +48 501677990

e-mail: sklep@efekt-style.pl

OFERTA SPRZEDAŻY

Naszą główną ambicją jest tworzenie przestrzeni funkcjonalnych i pięknych. Połączenie estetyki i najlepszych materiałów są podstawą naszej oferty.
Wnętrze glamour, skandynawskie, klasyczne, a może wnętrze użyteczności publicznej – niezależnie od tego co urządzasz, zawsze pomożemy Ci dokonać najlepszego wyboru.

Oferta naszego sklepu obejmuje projekt i wykonanie takich elementów jak:
  • meble biurowe
  • meble sądowe
  • meble szkolne i meble przedszkolne
  • lady recepcyjne
  • fotele obrotowe
  • krzesła konferencyjne
Inspektor Ochrony Danych
Tomasz Wadas
Tel. 509 737 586
e-mail: iod@efekt-style.pl

Oprogramowanie sklepów internetowych web-market.pl
Twój koszyk
^
Aby zapewnić Państwu najlepszą formę prezentacji i możliwość szybkiego złożenia zamówienia na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności